Psychologická a pedagogická diagnostika v činnosti učitele

Autor/ka
PhDr. Václav Mertin
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Problematika pedagogické a psychologické diagnostiky dítěte. Kritika stávající psychodiagnostiky, výtky vůči diagnostice prováděné učiteli. Cesty současné diagnostiky ve školství. Alternativní způsoby psychologické (pedagogické) diagnostiky; dynamické testování, autentická diagnostika, diagnostika vycházející z činnosti a z výuky, portfolio, diagnostika založená na hře, využití videozáznamu.

Mertin, Václav a BIDLOVÁ, Eva. Psychologická a pedagogická diagnostika v činnosti učitele. Rodina a škola, 2005, 52(7), s. 14-17. ISSN 0035-7766.

Související obsah

Problematikou pedagogické a psychologické diagnostiky se na portále Šance Dětem zabývají články o školních potížích dětí:

- od Jany Češkové s názvem "O nejčastějších problémech dětí ve škole"

- od Renáty Faltýnové s názvem "Problémy s učením"

- od Veroniky Pavlas Martanové s názvem "Problémy s chováním".

Zdroj dat
http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984609&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Rodina a škola, Roč. 52, č. 7 (2005)