- Domů
- Odborná knihovna
- Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2008
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Pro úspěšnou jazykovou výuku žáků se specifickými poruchami učení (SPU) je důležité stanovit (v rámci pedagogické diagnózy), jak na tom dítě je a jaký způsob výuky a učení bude pro ně optimální. Učitel by měl identifikovat žákův učební styl a pomoci mu vybrat vhodnou učební strategii. V článku je uveden výčet a charakteristika využitelných stylů a strategií učení pro žáky se SPU.
Hanušová, Světlana. Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007-2008, 132(5), s. 25-30. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001163471&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 5 (2007-2008)