Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Pro úspěšnou jazykovou výuku žáků se specifickými poruchami učení (SPU) je důležité stanovit (v rámci pedagogické diagnózy), jak na tom dítě je a jaký způsob výuky a učení bude pro ně optimální. Učitel by měl identifikovat žákův učební styl a pomoci mu vybrat vhodnou učební strategii. V článku je uveden výčet a charakteristika využitelných stylů a strategií učení pro žáky se SPU.

Hanušová, Světlana. Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007-2008, 132(5), s. 25-30. ISSN 0323-0449.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001163471&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 5 (2007-2008)