- Domů
- Odborná knihovna
- Rozumově nadané děti se specifickými vývojovými poruchami učení ve školním kontextu - problém, nebo výzva pro učitele?
Rozumově nadané děti se specifickými vývojovými poruchami učení ve školním kontextu - problém, nebo výzva pro učitele?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Studie seznamuje čtenáře s problematikou tzv. dvakrát výjimečných dětí - tj. rozumově nadaných žáků s handicapem. Nejčastěji jde o spojení nadání se specifickou vývojovou poruchou učení (např. dyslexie, dysgrafie ...). Autorka věnuje pozornost otázkám spojeným s identifikací této specifické skupiny žáků ve školním prostředí, s jejich sociálními a emocionálními charakteristikami, problémy i riziky, jež mohou zabránit skutečnému rozvoji jejich nadprůměrného potenciálu.
Portešová, Šárka. Rozumově nadané děti se specifickými vývojovými poruchami učení ve školním kontextu - problém, nebo výzva pro učitele?. Pedagogika, 2007, 57(1), s. 47-57. ISSN 0031-3815.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001064266&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Pedagogika, Roč. 57, č. 1 (2007)