- Domů
- Odborná knihovna
- Jak vzniká "cikánská" škola : ZŠ Grafická v Praze sází na komunitní systém
Jak vzniká "cikánská" škola : ZŠ Grafická v Praze sází na komunitní systém
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2007
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Příklad základní školy v Praze 5 složené z pětaosmdesáti procent ze žáků romského etnika, která v místě, jež se blíží romskému ghettu, začíná působit jako komunitní škola. Vzdělávací programy jsou připravovány podle speciálních vzdělávacích potřeb dětí, ve třídách je menší počet žáků, funguje tu poradenské centrum, které řeší i problémy bývalých žáků a pomáhá jim uplatnit se. Škola se také soustředí na volnočasové aktivity, primární prevenci a v budoucnosti by chtěla přispět svými aktivitami pro dospělé k odstranění vyloučenosti zdejších obyvatel.
Švancar, Radmil. Jak vzniká "cikánská" škola: ZŠ Grafická v Praze sází na komunitní systém. Učitelské noviny, 2007, 110(44), s. 8-9. ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001111438&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny, Roč. 110, č. 44 (2007)