Jak vzniká "cikánská" škola : ZŠ Grafická v Praze sází na komunitní systém

Autor/ka
Rok vzniku:
2007
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Příklad základní školy v Praze 5 složené z pětaosmdesáti procent ze žáků romského etnika, která v místě, jež se blíží romskému ghettu, začíná působit jako komunitní škola. Vzdělávací programy jsou připravovány podle speciálních vzdělávacích potřeb dětí, ve třídách je menší počet žáků, funguje tu poradenské centrum, které řeší i problémy bývalých žáků a pomáhá jim uplatnit se. Škola se také soustředí na volnočasové aktivity, primární prevenci a v budoucnosti by chtěla přispět svými aktivitami pro dospělé k odstranění vyloučenosti zdejších obyvatel.

Švancar, Radmil. Jak vzniká "cikánská" škola: ZŠ Grafická v Praze sází na komunitní systém. Učitelské noviny, 2007, 110(44), s. 8-9. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001111438&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny, Roč. 110, č. 44 (2007)