Vývoj kampaní nadace Naše Dítě proti týrání dětí od roku 2005 do současnosti [rukopis]

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Bakalářská práce pojednává o sociálním marketingu Nadace Naše dítě prostřednictvím popisu vývoje jejích kampaní na ochranu dětí před fyzickým a psychickým týráním. Sleduje vývoj mediálních kampaní od roku 2005 do současnosti. Pomocí srovnání dvou po sobě jdoucích kampaní, které mají stejné zaměření, a to na boj proti týrání a zneužívání dětí, mapuje proměnu vizuálního a grafického zpracování kampaně, stejně jako styl komunikace s příjemci sdělení. Základním cílem práce je demonstrovat nutnost aplikace sociálního marketingu neziskovými organizacemi. Značná část práce je věnována kampani „Dejme týrání dětí červenou kartu“. Její popis slouží jako ilustrace základních metod, které sociální marketing využívá k vytvoření úspěšné sociální kampaně. V předkládané práci jsou charakterizovány základní teoretické principy fungování sociálního marketingu, které jsou doplněny konkrétními příklady z kampaní Nadace Naše dítě. Závěrečná část práce je věnována prozkoumání názorů veřejnosti na oblast sociálního marketingu a jejich povědomí o Nadaci Naše dítě formou kvantitativní sondy. Dotazník byl zaměřen jak na obecné vnímání sociálních kampaní, tak na povědomí veřejnosti o Nadaci Naše dítě.

Zdroj dat
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/8001129112/3343730