- Domů
- Odborná knihovna
- Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní
Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2009
- Jazyk dokumentu
-
Slovenština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek zabývající se problematikou vyučovacích metod žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na proporce verbálního projevu těchto žáků i jejich učitelů.
Mandzáková, Stanislava. Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní. Československá psychologie, 2009, 53(3), s. 302-313. ISSN 0009-062X.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001209827&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Československá psychologie, Roč. 53, č. 3 (2009)