Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Slovenština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Článek zabývající se problematikou vyučovacích metod žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na proporce verbálního projevu těchto žáků i jejich učitelů.

Mandzáková, Stanislava. Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní. Československá psychologie, 2009, 53(3), s. 302-313. ISSN 0009-062X.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001209827&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Československá psychologie, Roč. 53, č. 3 (2009)