Jsou učitelé připraveni na žáky se specifickými poruchami učení?

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Jak jsou učitelé připraveni na práci s dětmi se specifickými poruchami učení (SPU), výsledky několika zahraničních výzkumů a studií zaměřených na pedagogy dětí s dyslexií - pedagogické a diagnostické schopnosti, kompetence k výuce dětí se SPU. Prezentace českého výzkumu, kterého se zúčastnili učitelé dětí s dyslexií ze specializovaných dyslektických tříd, učitelé z běžných tříd ZŠ a studenti z pedagogické fakulty UK. Jak vypadá dobrá škola, nejtypičtější charakteristiky škol, které poskytují vynikající výuku dětem s dyslexií.

Krejčová, Lenka. Jsou učitelé připraveni na žáky se specifickými poruchami učení?. Rodina a škola, 2006, 53(6), s. 14-16. ISSN 0035-7766.

Související obsah

Problematikou specifických poruch učení (= dys ...) se na portále Šance Dětem zabývají články:

- od Renáty Faltýnové s názvem "Problémy s učením"

- od Jany Češkové s názvem "O nejčastějších problémech dětí ve škole".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001015988&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Rodina a škola, Roč. 53, č. 6 (2006)