- Domů
- Odborná knihovna
- Jsou učitelé připraveni na žáky se specifickými poruchami učení?
Jsou učitelé připraveni na žáky se specifickými poruchami učení?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Jak jsou učitelé připraveni na práci s dětmi se specifickými poruchami učení (SPU), výsledky několika zahraničních výzkumů a studií zaměřených na pedagogy dětí s dyslexií - pedagogické a diagnostické schopnosti, kompetence k výuce dětí se SPU. Prezentace českého výzkumu, kterého se zúčastnili učitelé dětí s dyslexií ze specializovaných dyslektických tříd, učitelé z běžných tříd ZŠ a studenti z pedagogické fakulty UK. Jak vypadá dobrá škola, nejtypičtější charakteristiky škol, které poskytují vynikající výuku dětem s dyslexií.
Krejčová, Lenka. Jsou učitelé připraveni na žáky se specifickými poruchami učení?. Rodina a škola, 2006, 53(6), s. 14-16. ISSN 0035-7766.
- Související obsah
-
Problematikou specifických poruch učení (= dys ...) se na portále Šance Dětem zabývají články:
- od Renáty Faltýnové s názvem "Problémy s učením"
- od Jany Češkové s názvem "O nejčastějších problémech dětí ve škole".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001015988&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Rodina a škola, Roč. 53, č. 6 (2006)