Je integrace u hyperkinetického dítěte vždy nejlepším řešením?

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Otázka integrace dětí s těžší formou hyperaktivity, specifické poruchy chování (LMD, ADHD, ADD). Konkrétní zkušenosti z integrace takto postiženého dítěte. hodnocení učitelky ze specializované třídy a z třídy běžné.

Michalová, Zdeňka. Je integrace u hyperkinetického dítěte vždy nejlepším řešením?. Děti a my, 2005, 35(2), s. 58-59. ISSN 0323-1879.

Související obsah

Problematice integrace dětí s poruchami učení a soustředění do běžných škol se na portále Šance Dětem věnují:

- sekce článků "Vzdělávání dětí se speciálními potřebami"

- článek od Kateřiny Stejskalové na téma "Integrace a formy alternativního vzdělávání u žáků se zrakovým postižením"

- článek od PavolaAlžběty Jantových na téma "Začlenění dětí se zdravotním postižením mezi děti zdravé"

- článek od Ivany Horváthové na téma "Pro a proti integrace dětí se zdravotním postižením"

- článek od Veroniky Pavlas Martanové na téma "Problémy s chováním"

- článek od Veroniky Pavlas Martanové na téma "Problémy s pozorností"

- článek od Renáty Faltýnové na téma "Problémy s učením".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984094&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Děti a my, Roč. 35, č. 2 (2005)