- Domů
- Odborná knihovna
- Je integrace u hyperkinetického dítěte vždy nejlepším řešením?
Je integrace u hyperkinetického dítěte vždy nejlepším řešením?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2005
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Otázka integrace dětí s těžší formou hyperaktivity, specifické poruchy chování (LMD, ADHD, ADD). Konkrétní zkušenosti z integrace takto postiženého dítěte. hodnocení učitelky ze specializované třídy a z třídy běžné.
Michalová, Zdeňka. Je integrace u hyperkinetického dítěte vždy nejlepším řešením?. Děti a my, 2005, 35(2), s. 58-59. ISSN 0323-1879.
- Související obsah
-
Problematice integrace dětí s poruchami učení a soustředění do běžných škol se na portále Šance Dětem věnují:
- sekce článků "Vzdělávání dětí se speciálními potřebami"
- článek od Kateřiny Stejskalové na téma "Integrace a formy alternativního vzdělávání u žáků se zrakovým postižením"
- článek od Pavola a Alžběty Jantových na téma "Začlenění dětí se zdravotním postižením mezi děti zdravé"
- článek od Ivany Horváthové na téma "Pro a proti integrace dětí se zdravotním postižením"
- článek od Veroniky Pavlas Martanové na téma "Problémy s chováním"
- článek od Veroniky Pavlas Martanové na téma "Problémy s pozorností"
- článek od Renáty Faltýnové na téma "Problémy s učením".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984094&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Děti a my, Roč. 35, č. 2 (2005)