Pro mimořádné mimořádně?

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Problematika vzdělávání dětí mimořádně nadaných. Vzdělávací strategie pro heterogenní třídu, ve které jsou společně vzdělávány děti s odlišnými učebními schopnostmi a styly. Východiska těchto strategií - konstruktivistické - orientace na dítě, transmisivní (systematické, behaviorální, instrumentální) - zvýraznění učitelské pozice (zřetelnější řízení procesů učení učitelem). Konstruktivistický přístup jako nejvhodnější pro výkonově heterogenní třídu. Principy tzv. welcoming school (UNESCO).

Kasíková, Hana. Pro mimořádné mimořádně?. Moderní vyučování, 2006, 12(3), s. 10.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001033646&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování, Roč. 12, č. 3 (2006)