- Domů
- Odborná knihovna
- Pro mimořádné mimořádně?
Pro mimořádné mimořádně?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Problematika vzdělávání dětí mimořádně nadaných. Vzdělávací strategie pro heterogenní třídu, ve které jsou společně vzdělávány děti s odlišnými učebními schopnostmi a styly. Východiska těchto strategií - konstruktivistické - orientace na dítě, transmisivní (systematické, behaviorální, instrumentální) - zvýraznění učitelské pozice (zřetelnější řízení procesů učení učitelem). Konstruktivistický přístup jako nejvhodnější pro výkonově heterogenní třídu. Principy tzv. welcoming school (UNESCO).
Kasíková, Hana. Pro mimořádné mimořádně?. Moderní vyučování, 2006, 12(3), s. 10.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001033646&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Moderní vyučování, Roč. 12, č. 3 (2006)