Pes jako součást výuky

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Informace o canisterapii, která využívá pozitivní působení psa na zdraví člověka. Začala se využívat i při výchově a vzdělávání dětí ve speciálních, praktických, alternativních ale i tradičních školách. Pes bere děti takové, jaké jsou, proto je možné využít canisterapii ke zlepšení klimatu ve třídě. Velkým přínosem je emoční prožitek dítěte a pocit empatie.

Staffová, Zuzana. Pes jako součást výuky. Rodina a škola, 2008, 55(6), s. 26-27. ISSN 0035-7766.

Související obsah

Problematikou canisterapie a zooterapie se na portále Šance Dětem zabývají články:

- od Barbory Sedlářové s názvem "Pes - terapeut, který je s vámi 24 hodin denně"

- od Aleny Hechtové s názvem "Táto, mámo, já chci zvíře!".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001159572&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Rodina a škola, Roč. 55, č. 6 (2008)