- Domů
- Odborná knihovna
- Pes jako součást výuky
Pes jako součást výuky
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2008
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Informace o canisterapii, která využívá pozitivní působení psa na zdraví člověka. Začala se využívat i při výchově a vzdělávání dětí ve speciálních, praktických, alternativních ale i tradičních školách. Pes bere děti takové, jaké jsou, proto je možné využít canisterapii ke zlepšení klimatu ve třídě. Velkým přínosem je emoční prožitek dítěte a pocit empatie.
Staffová, Zuzana. Pes jako součást výuky. Rodina a škola, 2008, 55(6), s. 26-27. ISSN 0035-7766.
- Související obsah
-
Problematikou canisterapie a zooterapie se na portále Šance Dětem zabývají články:
- od Barbory Sedlářové s názvem "Pes - terapeut, který je s vámi 24 hodin denně"
- od Aleny Hechtové s názvem "Táto, mámo, já chci zvíře!".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001159572&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Rodina a škola, Roč. 55, č. 6 (2008)