- Domů
- Odborná knihovna
- Možnosti diagnostiky jazykových kompetencí u dětí s těžkým sluchovým postižením
Možnosti diagnostiky jazykových kompetencí u dětí s těžkým sluchovým postižením
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek seznamuje čtenáře s problematikou diagnostiky dětí se sluchovým postižením, konkrétně jazykových kompetencí. Stručně popisuje obrázkový test slovní zásoby Carolina Picture Vocabulary Test, který primárně zjišťuje znakovou zásobu dětí se sluchovou ztrátou větší než 80 dB ve věku 2,5 až 16 let, jejichž preferovaným komunikačním kódem je znakový jazyk.
The article introduces the readers in issues of diagnostics of children with severe hearing impairment, specifically languages skills. It briefly describes the image of Carolina Picture Vocabulary Test, which primarily determines the sign vocabulary in children with hearing loss greater than 80 dB at age 2.5 to 16 years, whose preferred communication code is the sign language.
- Zdroj dat
-
https://web.archive.org/web/20170306050140/http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2013/e-pedagogium_01_2013.pdf
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, Roč. 2013, č. 1 (2013)