- Domů
- Odborná knihovna
- Informovanost učitelů základních škol o problematice týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí
Informovanost učitelů základních škol o problematice týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2019
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Vysokoškolská práce
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Bakalářská práce se zaměřuje na aktuální problematiku syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Cílem práce je zjistit informovanost pedagogických pracovníků na základních školách o problematice syndromu. Teoretická část práce obsahuje základní informace o syndromu CAN (Child Abuse and Neglect). V této části jsou popsány jednotlivé formy, projevy a rizikové faktory syndromu. Důležitá součást této problematiky, která je též popsána v této části práce je prevence, jakým způsobem předcházet problematice syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Jsou zde popsány dokumenty a základní legislativa týkající se syndromu. Praktická část práce popisuje průběh a výsledky výzkumného šetření. Data na zpracování výsledků byla získána pomocí dotazníkového šetření.
- Zdroj dat
-
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/187967/41189146/