- Domů
 - Odborná knihovna
 - Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice
 
Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice
- Autor/ka
 - Rok vzniku:
 - 
2013
 - Jazyk dokumentu
 - 
Čeština
 - Druh dokumentu:
 - 
Článek v periodikách
 - Online dostupnost
 - 
Ne
 - Podrobnosti o dokumentu
 - 
Článek se věnuje velmi aktuálnímu tématu v oblasti českého školství - problematice inkluzivního vzdělávání. Autorky analyzují denotace a konotace spojené s pojmem inkluzivního vzdělávání, vysvětlují rozdíl mezi inkluzivním vzděláváním a tzv. totální inkluzí a představují inkluzivní vzdělávání jako jeden z vědecky doložených přístupů ve vzdělávací praxi (v angl. evidence-based practice). V závěru autorky ukazují na měnící se roli oboru pedagogika v současné společnosti.
Hájková, Vanda a Strnadová, Iva. Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2013, 63(2), s. 252-258. ISSN 0031-3815.
 - Zdroj dat
 - 
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001463908&local_base=ANL
 - Zdrojové periodikum / Zdrojový web
 - 
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 63, č. 2 (2013)