- Domů
- Odborná knihovna
- Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice
Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek se věnuje velmi aktuálnímu tématu v oblasti českého školství - problematice inkluzivního vzdělávání. Autorky analyzují denotace a konotace spojené s pojmem inkluzivního vzdělávání, vysvětlují rozdíl mezi inkluzivním vzděláváním a tzv. totální inkluzí a představují inkluzivní vzdělávání jako jeden z vědecky doložených přístupů ve vzdělávací praxi (v angl. evidence-based practice). V závěru autorky ukazují na měnící se roli oboru pedagogika v současné společnosti.
Hájková, Vanda a Strnadová, Iva. Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2013, 63(2), s. 252-258. ISSN 0031-3815.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001463908&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 63, č. 2 (2013)