- Domů
- Odborná knihovna
- To, co se ve škole učí, by mělo vždy vycházet z potřeb dítěte
To, co se ve škole učí, by mělo vždy vycházet z potřeb dítěte
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek typu rozhovoru s tematikou alternativního školství v České republice.
Markéta Dvořáková z FF UK hovoří o alternativním školství v ČR. Říká, že alternativní školy nemusí být pouze Montessori, daltonské či waldorfské školy, ale i školy státní, které si samy upravily rámcový vzdělávací program. Důvody zakladatelů alternativních směrů vzdělávání hledat jinou cestu, jak učit a vychovávat, pohled do historie. Jak postupovat při přechodu dítěte z alternativní školy do běžné školy. Učitelé z běžných škol by se měli inspirovat v přístupu k dětem. Vzdělávání i výchova musejí vycházet z potřeb dítěte.
Dvořáková, Markéta. To, co se ve škole učí, by mělo vždy vycházet z potřeb dítěte. Informatorium: časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách, 2012, 19(3), s. 8-10. ISSN 1210-7506.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001394130&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Informatorium, Roč. 19, č. 3 (2012)