- Domů
- Odborná knihovna
- Sociální dovednosti předškolních dětí a jejich vliv na odklad povinné školní docházky a dosahovaný školní úspěch na konci 1. ročníku základní školy
Sociální dovednosti předškolních dětí a jejich vliv na odklad povinné školní docházky a dosahovaný školní úspěch na konci 1. ročníku základní školy
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2017
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
V článku jsou uvedeny informace o posuzovacím archu sociálních dovedností dětí, který byl vytvořen v rámci projektu CLoSE, a jehož prostřednictvím bylo posouzeno více než 800 dětí z reprezentativního výběru mateřských škol v České republice. Výsledky výzkumu ukazují, že školní úspěch dětí je více závislý na dříve diagnostikované úrovni předmatematických dovedností, při rozhodování rodičů o odkladu školní docházky mají však větší vliv sociální dovednosti dětí.
CHVÁL, Martin a KROPÁČKOVÁ, Jana. Sociální dovednosti předškolních dětí a jejich vliv na odklad povinné školní docházky a dosahovaný školní úspěch na konci 1. ročníku základní školy. Orbis scholae, 2017, 11(1), s. 93-117. ISSN 1802-4637.
- Zdroj dat
-
http://www.karolinum.cz/ink2_stat/dload.jsp?prezMat=103237
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Orbis scholae, Roč. 11, č. 1 (2017)