S jakými sociálními a emocionálními problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?

Autor/ka
Rok vzniku:
2004
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek poskytující historický průřez tendencemi a pojetím emocionálních a sociálních specifik nadaných dětí od přístupů na počátku 20. století, kdy nadaní byli chápáni jako "bezproblémoví" a sociálně přizpůsobiví jedinci, přes změny v přístupech zahraničních odborníků až po současnou situaci. Ta je prezentována výsledky mezinárodního výzkumu v oblasti sociálních kompetencí nadaných dětí a jejich emocionálního vývoje. Tyto výsledky můžou posloužit jako vodítko pro poradenskou práci s nadanými dětmi.

Portešová, Šárka. S jakými sociálními a emocionálními problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?. Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, 200412/-20051, 2004(41), s. 4-11.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985266&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, Roč. 2004, č. 41 (12/2004-1/2005) (2004)