- Domů
- Odborná knihovna
- Reklama a návykové látky
Reklama a návykové látky
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2002
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Kritika vysoké míry tolerance k legálním návykovým látkám - alkoholu a cigaretám - v České republice. Efekt televizní reklamy a strategie mediální výchovy. Sex a pivní kultura v reklamě. Zatím bezvýsledná snaha o zákonné omezení reklamy na alkohol a tabákové výrobky. Vliv reklamy na dětského diváka.
Suchý, Adam. Reklama a návykové látky. Psychologie dnes, 2002, 8(9), s. 16-17. ISSN 1212-9607.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000755822&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Psychologie dnes, Roč. 8, č. 9 (2002)