- Domů
- Odborná knihovna
- Pojetí a rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním období
Pojetí a rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním období
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2014
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Problematika čtenářské pregramotnosti v předškolním období. Rozvoj osobnosti dítěte, jeho motivace pro další vzdělávání. Charakteristika pojetí, podpory a rozvoje čtenářské pregramotnosti v domácím prostředí. Sumarizování závěrů výzkumných šetření. Zařazení této problematiky v pregraduální přípravě učitelek mateřských škol na PedF UK v Praze.
KROPÁČKOVÁ, Jana, WILDOVÁ, Radka a KUCHARSKÁ, Anna. Pojetí a rozvoj čtenářské pregramotnosti v předškolním období. Pedagogická orientace, 2014, 24(4), s. 488-509. ISSN 1211-4669.
- Zdroj dat
-
https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/1896/1509#
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Pedagogická orientace, Roč. 24, č. 4 (2014)