The Oxford handbook of deaf studies, language, and education

Autor/ka
Rok vzniku:
2011
Jazyk dokumentu
Angličtina
Druh dokumentu:
Monografie a sborník
Google Books
https://books.google.cz/books?id=1Md9gDfsxYgC&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
https://books.google.cz/books?id=BYlPxkagQ0AC&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Dvojdílný sborník a příručka k problematice rozvoje jazykových dovedností neslyšících dětí včetně čtenářské gramotnosti.

1. díl: Marschark, Marc, ed., Spencer, Patricia Elizabeth, ed. a Nathan, Peter E., ed. The Oxford handbook of deaf studies, language, and education. Vol. 1. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2011. xxi, 545 s. Oxford library of psychology. ISBN 978-0-19-975098-6.  

2. díl: Marschark, Marc, ed., Spencer, Patricia Elizabeth, ed. a Nathan, Peter E., ed. The Oxford handbook of deaf studies, language, and education. Vol. 2. Oxford: Oxford University Press, 2010. xvii, 506 s. Oxford library of psychology. ISBN 978-0-19-539003-2.

Zdroj dat
https://www.amazon.com/Oxford-Handbook-Studies-Language-Education/dp/0195189132
https://cuni.primo.exlibrisgroup.com/permalink/420CKIS_INST/1ustijj/alma990014022980106986
https://cuni.primo.exlibrisgroup.com/permalink/420CKIS_INST/1ustijj/alma990014022960106986