O čem vlastně známky vypovídají? : jak k vysvědčení přistupují v zahraničí?

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Neprůhlednost hodnocení v podobě známek (rodiče nepoznají, co dítě konkrétně zvládá a jaké dělá pokroky). Potřeba jeho doplnění o slovní hodnocení formativního charakteru. Systém hodnocení ve Velké Británii. Akademický výkon měřený podle vývojových kritérií jako velmi účinný způsob hodnocení. Význam dovednosti sebehodnocení a hodnocení vrstevníků.

Kopecká, Maya. O čem vlastně známky vypovídají?: jak k vysvědčení přistupují v zahraničí?. Týdeník školství, 2013, 21(23), s. 3. ISSN 1210-8316.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001474946&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Týdeník školství, Roč. 21, č. 23 (2013)