- Domů
- Odborná knihovna
- Mluvený, nebo znakový jazyk : co je lepší pro vzdělávání neslyšících dětí?
Mluvený, nebo znakový jazyk : co je lepší pro vzdělávání neslyšících dětí?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2011
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Shrnutí výsledků mezinárodního výzkumu, který se zabýval různými přístupy k jazykovému rozvoji sluchově postižených dětí školního a předškolního věku. Výsledky programů založených na mluveném jazyce a programů založených na znakování tzv. totální komunikace a bilingvální vzdělávání.
Informace k článku čerpány z knihy: Evidence-based Practice in Educating Deaf and Hard-Of-Hearing Students, Oxford University Press, 2010 (Marschark, M., Spencer, P. E.).
Pabian, Petr. Mluvený, nebo znakový jazyk: co je lepší pro vzdělávání neslyšících dětí?. Info zpravodaj: magazín informačního centra o hluchotě FRPSP, 2011, 19(2), s. 13-15.
- Související obsah
-
K problematice aktivit sluchově postižených jsou na portále Šance Dětem k dispozici:
- sekce článků "Děti se sluchovým postižením"
- videodokument s názvem "Maťův příběh: Genetická porucha sluchu"
- článek od Ivany Horváthové s názvem "Vzdělávání dětí se sluchovým postižením"
- článek od Michala Jurovčíka s názvem "Vrozené vývojvé vady ucha a poruchy sluchu u dětí"
- článek od Adély Hanákové s názvem "Rodič se sluchovým postižením a zdravé dítě"
- článek od Pavola a Alžběty Jantových s názvem "Volný čas dětí se sluchovým postižením".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001355770&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Info zpravodaj : magazín informačního centra o hluchotě FRPSP, Roč. 19, č. 2 (2011)