- Domů
- Odborná knihovna
- Jsou děti zařazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány?
Jsou děti zařazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2009
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Polemika odborníků z poradenství a speciálního školství o tom, zda je vhodné a rozumné zařazovat děti indikované pro základní školy praktické do hlavního vzdělávacího proudu, zda jsou děti vřazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány a zda je správné integrovat do základních škol i děti těžce mentálně postižené.
Švancar, Radmil. Jsou děti zařazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány?. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2009, 112(15), s. 10-11. ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001211670&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 112, č. 15 (2009)