- Domů
- Odborná knihovna
- Integrace a inkluze romských žáků : rovnost, nebo rozdílnost?
Integrace a inkluze romských žáků : rovnost, nebo rozdílnost?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Před nedávnem zorganizovalo ministerstvo školství jednání "u kulatého stolu" na téma Integrace a inkluze v praxi očima nás všech. Jako už po několikáté se zde sešli zastánci rychlé a úplné inkluze romských dětí do běžných základních škol a zastánci základních škol praktických. Obě skupiny se "oháněly" zájmem dítěte. Podle jedněch zařazování do běžných základních škol romským dětem škodí, podle druhých jim tento postup naopak pomáhá.
Švancar, Radmil. Integrace a inkluze romských žáků: rovnost, nebo rozdílnost?. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2012, 115(31), s. 12-13. ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001430297&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 115, č. 31 (2012)