Dyslektici? : mohou být nejnadanější ve třídě

Autor/ka
Rok vzniku:
2010
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Výchovně vzdělávací proces hraje velkou roli v přístupu k dysfunkčním žákům. Mozek dyslektiků funguje často mnohem lépe než mozek průměrného jedince, jen funguje trochu jinak. V českém školství chybí koordinované vzdělávání pedagogů a psychologů. Nelze spoléhat na dobrovolnost škol a iniciativu rodičů. Je nutná větší zainteresovanost úřadů a veřejnosti, aby se dysfunkčním dětem dostalo účinné pomoci. Informace o přístupu k dysfunkčním žákům v Americe.

Welch, Tatiana. Dyslektici?: mohou být nejnadanější ve třídě. Rodina a škola, 2010, 57(3), s. 14-15. ISSN 0035-7766.

Související obsah

Problematice specifických poruch učení se na portále Šance Dětem věnují články:

- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí"

- od Renáty Faltýnové s názvem "Problémy s učením".

Zdroj dat
https://www.rodina.cz/clanek7641.htm
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Rodina a škola, Roč. 57, č. 3 (2010)