- Domů
- Odborná knihovna
- Dyslektici? : mohou být nejnadanější ve třídě
Dyslektici? : mohou být nejnadanější ve třídě
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2010
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Výchovně vzdělávací proces hraje velkou roli v přístupu k dysfunkčním žákům. Mozek dyslektiků funguje často mnohem lépe než mozek průměrného jedince, jen funguje trochu jinak. V českém školství chybí koordinované vzdělávání pedagogů a psychologů. Nelze spoléhat na dobrovolnost škol a iniciativu rodičů. Je nutná větší zainteresovanost úřadů a veřejnosti, aby se dysfunkčním dětem dostalo účinné pomoci. Informace o přístupu k dysfunkčním žákům v Americe.
Welch, Tatiana. Dyslektici?: mohou být nejnadanější ve třídě. Rodina a škola, 2010, 57(3), s. 14-15. ISSN 0035-7766.
- Související obsah
-
Problematice specifických poruch učení se na portále Šance Dětem věnují články:
- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí"
- od Renáty Faltýnové s názvem "Problémy s učením".
- Zdroj dat
-
https://www.rodina.cz/clanek7641.htm
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Rodina a škola, Roč. 57, č. 3 (2010)