Z bonbonů s firemními logy vyrostla podpora pro 163 dětí

Autor/ka
Ing. Miriam Janyšková, MBA
Česká televize – ČT 24
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Firmy získají reklamní předměty, pomůžou dobré věci a navíc ušetří na daních, speciální projekt Charitky díky této nabídce získal během roku pro neziskové organizace 206 556 korun. Částka od 11 společností putovala na přímou podporu 163 dětí, které je dostanou na spořicí konto. Na začátku projektu stál nápad nabídnout bonbony nebo žvýkačky ve výsuvném obalu firmám, které si na něj můžou nechat natisknout reklamu. Tyto Charitky se v obchodě koupit nedají, krabičku chrání patent.

Související obsah

Problematikou dárcovství se na portále Šance Dětem zabývají sekce článků s názvy:

- Dárcovství obecně

- Dárcovství vs. daně a legislativa

- Zajímavosti o dárcovství.

Zdroj dat
https://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1102758-z-bonbonu-s-firemnimi-logy-vyrostla-podpora-pro-163-deti
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
ČT 24 (www.ct24.cz)