- Domů
- Odborná knihovna
- Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
- Autor/ka
- Rok vzniku:
- 
2009
- Jazyk dokumentu
- 
Čeština
- Druh dokumentu:
- 
Článek v periodikách
- Online dostupnost
- 
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
- 
Na podzim 2008 nechalo ministerstvo školství provést dvě analýzy, kterými chtělo zmapovat především oblast integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a děti sociálně znevýhodněné do běžných základních škol. Článek se soustředí na jednu z nich - "Analýzu individuálního přístupu pedagogů k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami a dosavadních výsledků transformace bývalých zvláštních škol" a přináší výběr ze závěrů této analýzy. Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2009, 112(18), s. 17-19. ISSN 0139-5718. 
- Zdroj dat
- 
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001220451&local_base=ANL
 
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
- 
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 112, č. 18 (2009)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
