- Domů
- Odborná knihovna
- Využití PenFriendu ve výuce cizích jazyků pro zrakově postižené
Využití PenFriendu ve výuce cizích jazyků pro zrakově postižené
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Netradiční využití elektronické kompenzační pomůcky pro zrakově postižené - PenFriendu při výuce cizích jazyků. Co je PenFriend. Přehled aktivit využívajících možností PenFriendu, který by měl sloužit jako inspirační seznam námětů a činností, které lze vhodně začlenit do hodin výuky cizích jazyků ve specializovaných třídách i ve skupinách s integrovanými žáky. Variabilitu pomůcky mohou ocenit speciální pedagogové zabývající se vzděláváním žáků s mnoha různými znevýhodněními.
Vasilyeva, Elena Anatolievna, Bartoňová, Eliška a Šmídová, Lucie. Využití PenFriendu ve výuce cizích jazyků pro zrakově postižené. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2013, 23(3), s. 256-258. ISSN 1211-2720.
- Související obsah
-
K problematice zrakového postižení a psychologických specifik u těchto osob jsou na portále Šance Dětem k dispozici:
- sekce článků "Děti se zrakovým postižením"
- sekce článků "Vzdělávání dětí se zrakovým postižením"
- článek od Alžběty a Pavola Jantových s názvem "Volný čas dětí se zrakovým postižením"
- videodokument "Martin příbeh: Dědičné oční onemocnění".
- Zdroj dat
-
http://dspace.specpeda.cz/bitstream/handle/0/131/256-258.pdf
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, Roč. 23, č. 3 (2013)