- Domů
- Odborná knihovna
- Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2008
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
V roce 2007 byl na Základní škole Horní v Brně proveden výzkum s cílem ověřit pozitivní vliv metody tvůrčího psaní u žáků se specifickými poruchami učení v hodinách německého jazyka. Výsledky ukázaly, že metodu tvůrčího psaní lze úspěšně aplikovat i u těchto žáků, protože uvolňuje prostor pro využívání hravějších výukových metod a je impulzem pro podněcování fantazie, kde každý autor může projevit svouji individualitu a zažít pocit úspěchu.
Benešová, Pavla. Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007-2008, 132(2), s. 13-16. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001111544&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 2 (2007-2008)