Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

V roce 2007 byl na Základní škole Horní v Brně proveden výzkum s cílem ověřit pozitivní vliv metody tvůrčího psaní u žáků se specifickými poruchami učení v hodinách německého jazyka. Výsledky ukázaly, že metodu tvůrčího psaní lze úspěšně aplikovat i u těchto žáků, protože uvolňuje prostor pro využívání hravějších výukových metod a je impulzem pro podněcování fantazie, kde každý autor může projevit svouji individualitu a zažít pocit úspěchu.

Benešová, Pavla. Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007-2008, 132(2), s. 13-16. ISSN 0323-0449.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001111544&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 2 (2007-2008)