- Domů
- Odborná knihovna
- Teorie učení v oblasti vzdělávání žáků s dyskalkulií na 1.stupni ZŠ
Teorie učení v oblasti vzdělávání žáků s dyskalkulií na 1.stupni ZŠ
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2005
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Úvod do problematiky dyskalkulie (poruchy učení v matematice). Žáci s těmito obtížemi vyžadují stejně důkladný přístup jako děti s dyslexií (jak v diagnostice, tak v následné péči). I v matematice se koncipují různé teorie učení, které vedou k rozličným přístupům ve výuce. Pro žáky s poruchami učení v matematice jsou nejpřínosnější tři teorie (viz. článek).
Chvalinová, Eva. Teorie učení v oblasti vzdělávání žáků s dyskalkulií na 1.stupni ZŠ. Komenský, 2004-2005, 129(5), s. 30-34. ISSN 0323-0449.
- Související obsah
-
Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:
- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"
- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000897009&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský, Roč. 129, č. 5 (2004-2005)