Teorie učení v oblasti vzdělávání žáků s dyskalkulií na 1.stupni ZŠ

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Úvod do problematiky dyskalkulie (poruchy učení v matematice). Žáci s těmito obtížemi vyžadují stejně důkladný přístup jako děti s dyslexií (jak v diagnostice, tak v následné péči). I v matematice se koncipují různé teorie učení, které vedou k rozličným přístupům ve výuce. Pro žáky s poruchami učení v matematice jsou nejpřínosnější tři teorie (viz. článek).

Chvalinová, Eva. Teorie učení v oblasti vzdělávání žáků s dyskalkulií na 1.stupni ZŠ. Komenský, 2004-2005, 129(5), s. 30-34. ISSN 0323-0449.

 

Související obsah

Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:

- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"

- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000897009&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský, Roč. 129, č. 5 (2004-2005)