- Domů
- Odborná knihovna
- Teória a model dynamického testu latentných učebných schopností pre deti zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia
Teória a model dynamického testu latentných učebných schopností pre deti zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2009
- Jazyk dokumentu
-
Slovenština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek zabývající se problematikou teorie a modelu dynamického testu latentních učebních schopností pro dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Džuka, Jozef a Kovalčíková, Iveta. Teória a model dynamického testu latentných učebných schopností pre deti zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia. Československá psychologie, 2009, 53(3), 291-301. ISSN 0009-062X.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001209821&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Československá psychologie, Roč. 53, č. 3 (2009)