Teória a model dynamického testu latentných učebných schopností pre deti zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Slovenština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Článek zabývající se problematikou teorie a modelu dynamického testu latentních učebních schopností pro dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.

Džuka, Jozef a Kovalčíková, Iveta. Teória a model dynamického testu latentných učebných schopností pre deti zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia. Československá psychologie, 2009, 53(3), 291-301. ISSN 0009-062X.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001209821&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Československá psychologie, Roč. 53, č. 3 (2009)