Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek věnovaný problematice stresových a resilienčních faktorů v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení.

Výsledky výzkumu stresových činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Problematika rodin dětí s dyslexií, rozbor vybraných mezinárodních časopisů a sborníků zabývajících se specifickými poruchami učení. Charakteristika výzkumu, spolupráce se školou a s dalšími odborníky. Ekonomická situace rodiny jakožto zdroj stresu, strategie vyrovnávání se se stresem. Základní školy pro děti s poruchami učení - specializované třídy. Strategie zvládání symptomů dyslexie.

Strnadová-Lednická, Iva. Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení. Speciální pedagogika, 2005, 15(3), s. 200-215.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984742&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Speciální pedagogika, Roč. 15, č. 3 (2005)