- Domů
- Odborná knihovna
- Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení
Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2005
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek věnovaný problematice stresových a resilienčních faktorů v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení.
Výsledky výzkumu stresových činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Problematika rodin dětí s dyslexií, rozbor vybraných mezinárodních časopisů a sborníků zabývajících se specifickými poruchami učení. Charakteristika výzkumu, spolupráce se školou a s dalšími odborníky. Ekonomická situace rodiny jakožto zdroj stresu, strategie vyrovnávání se se stresem. Základní školy pro děti s poruchami učení - specializované třídy. Strategie zvládání symptomů dyslexie.
Strnadová-Lednická, Iva. Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení. Speciální pedagogika, 2005, 15(3), s. 200-215.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984742&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Speciální pedagogika, Roč. 15, č. 3 (2005)