- Domů
- Odborná knihovna
- Skupinová integrace mimořádně nadaných žáků do běžné třídy se segregací na předměty matematika a český jazyk, psaní na základní škole
Skupinová integrace mimořádně nadaných žáků do běžné třídy se segregací na předměty matematika a český jazyk, psaní na základní škole
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2008
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Systém vzdělávání mimořádně nadaných žáků první třídy na Základní škole nám. Curieových v Praze. Propagace modelu integrace do běžných tříd s orientací na předměty matematika a český jazyk. Využití asistenta pedagoga, který třídním učitelům pomáhá v realizaci individuálních vzdělávacích plánů nadaných žáků podle jejich orientace na češtinu nebo matematiku.
Vlková, Libuše. Skupinová integrace mimořádně nadaných žáků do běžné třídy se segregací na předměty matematika a český jazyk, psaní na základní škole. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007-2008, 132(5), s. 9-11. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001163466&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 5 (2007-2008)