Školní podvádění starších žáků - pilotní studie

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Studie je zaměřená na výzkum školního podvádění u žáků devátých tříd a kvart osmiletých gymnázií. Na základě dotazníkového šetření vycházejícího z vlastních tvrzení žáků (self-reporting), jak často participovali na chování, které se dá interpretovat jako podvádění, bylo cílem zjistit: a) jaké se vyskytují typy školního podvádění, b) jaká je jejich četnost a c) zda je podvádění asociované s některou z vybraných charakteristik žáka, jako jsou pohlaví, prospěch, počet zameškaných hodin a typ školy. Častěji podvádí žáci s lepším prospěchem. Typy podvádění - nejčastěji opisování a používání taháků.

Vrbová, Jana a Stuchlíková, Iva. Školní podvádění starších žáků - pilotní studie. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2012, 62(3), s. 317-331. ISSN 0031-3815.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001422999&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 62, č. 3 (2012)