Resilientní funkce školy u dětí z pěstounské péče

Autor/ka
Rok vzniku:
2002
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek poskytující výsledky dvou výzkumných studií zabývajících se situací dnes již dospělých lidí, kteří v dětství vyrůstali v prostředí dětských domovů, v pěstounské péči a v SOS dětských vesničkách. Mimo činitele působící nepříznivě v psychosociálním vývoji těchto osob, sledoval výzkum i činitele resilientní (ochranné, podpůrné, pomocné), např. resilientní funkci školy a náhradní rodiny.

Matějček, Zdeněk, Kavařík, Jiří a Bubleová, Věduna. Resilientní funkce školy u dětí z pěstounské péče. Náhradní rodinná péče, 2002, 5(3), s.27-29.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000783326&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Náhradní rodinná péče, Roč. 5, č.3 (2002)