- Domů
- Odborná knihovna
- Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení
Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek věnovaný problematice připravenosti učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení.
Sociálněpedagogické kompetence učitelů základní školy jsou jedním z důležitých předpokladů pro úspěšnou inkluzivní edukaci žáků se specifickými poruchami učení (SPU). Je tedy potřeba, aby si učitelé tyto kompetence získané v průběhu studia dále prohlubovali a rozšiřovali. Formou výzkumu bylo zjišťováno, zda se tak skutečně děje a zda sledování aktuálních informací o SPU souvisí s délkou praxe, případně osobními zkušenostmi učitelů. Základní informace o výzkumu, analýza dotazníků od 612 učitelů, výsledky, závěry.
Michalová, Zdeňka et al. Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2012, 22(1), s. 30-45. ISSN 1211-2720.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001396416&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Speciální pedagogika, Roč. 22, č. 1 (2012)