Přechod dítěte z mateřské školy do první třídy základní školy z hlediska waldorfské pedagogiky

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Příspěvek je věnován jednomu ze základních východisek waldorfské pedagogiky chápání vývoje dítěte z hlediska čtyřčlennosti, z hlediska trojčlennosti lidského organismu, podle dvoučlánkové hlavové typologie a přípravy předškolního dítěte na vstup do ZŠ, jako jedné z klíčových kompetencí waldorfské školy stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.

Krutská, Šárka. Přechod dítěte z mateřské školy do první třídy základní školy z hlediska waldorfské pedagogiky. Člověk a výchova: časopis pro pedagogiku Rudolfa Steinera, 2013, 2013(4), s. 21-23 přílohy.

Související obsah

K problematice waldorfské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001488021&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Člověk a výchova : časopis pro pedagogiku Rudolfa Steinera, Roč. 2013, č. 4 (2013)