- Domů
- Odborná knihovna
- Přechod dítěte z mateřské školy do první třídy základní školy z hlediska waldorfské pedagogiky
Přechod dítěte z mateřské školy do první třídy základní školy z hlediska waldorfské pedagogiky
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Příspěvek je věnován jednomu ze základních východisek waldorfské pedagogiky chápání vývoje dítěte z hlediska čtyřčlennosti, z hlediska trojčlennosti lidského organismu, podle dvoučlánkové hlavové typologie a přípravy předškolního dítěte na vstup do ZŠ, jako jedné z klíčových kompetencí waldorfské školy stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání.
Krutská, Šárka. Přechod dítěte z mateřské školy do první třídy základní školy z hlediska waldorfské pedagogiky. Člověk a výchova: časopis pro pedagogiku Rudolfa Steinera, 2013, 2013(4), s. 21-23 přílohy.
- Související obsah
-
K problematice waldorfské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001488021&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Člověk a výchova : časopis pro pedagogiku Rudolfa Steinera, Roč. 2013, č. 4 (2013)