- Domů
- Odborná knihovna
- Praktické rady pro učitele (nejen) dyslektických žáků na hodinách AJ
Praktické rady pro učitele (nejen) dyslektických žáků na hodinách AJ
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Úvod k obsáhlému článku, jehož celý text je k dispozici na webu redakce Učitelských listů. Návod, jak efektivně využít vnímání více smysly v tzv. vícesmyslovém vyučování a jak rovnoměrně rozvrhnout práci zraku, sluchu, hmatu a pohybu ve výuce anglického jazyka. Příklady práce s mnemotechnickými pomůckami, vizuálními materiály, kryptogramy, rýmy a říkankami, možnosti pohybového a dotykového zpracování informací, poslechové aktivity.
Pekařová, Ivana. Praktické rady pro učitele (nejen) dyslektických žáků na hodinách AJ. Učitelské listy, 2005-2006, 13(2), s. 13. ISSN 1210-7786. Dostupné také z: http://www.ucitelske-listy.cz.
- Související obsah
-
Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:
- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"
- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985020&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské listy, Roč. 13, č. 2 (2005-2006)