Praktické rady pro učitele (nejen) dyslektických žáků na hodinách AJ

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Úvod k obsáhlému článku, jehož celý text je k dispozici na webu redakce Učitelských listů. Návod, jak efektivně využít vnímání více smysly v tzv. vícesmyslovém vyučování a jak rovnoměrně rozvrhnout práci zraku, sluchu, hmatu a pohybu ve výuce anglického jazyka. Příklady práce s mnemotechnickými pomůckami, vizuálními materiály, kryptogramy, rýmy a říkankami, možnosti pohybového a dotykového zpracování informací, poslechové aktivity.

Pekařová, Ivana. Praktické rady pro učitele (nejen) dyslektických žáků na hodinách AJ. Učitelské listy, 2005-2006, 13(2), s. 13. ISSN 1210-7786. Dostupné také z: http://www.ucitelske-listy.cz.

 

Související obsah

Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:

- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"

- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000985020&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské listy, Roč. 13, č. 2 (2005-2006)