- Domů
- Odborná knihovna
- Porozumění čtenému. II., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
Porozumění čtenému. II., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2014
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Monografie a sborník
- Obálka - Obrázky
-
- Obsah
-
- Online dostupnost
-
Částečná dostupnost
- Podrobnosti o dokumentu
-
Publikace shrnující výzkum čtenářské gramotnosti, se zaměřením na děti s různými poruchami, např. s dyslexií, vývojovou dysfázií, autismem či Aspergerovým syndromem.
SOTÁKOVÁ, Hana et al. Porozumění čtenému. II., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu. 1. vyd. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 158 s. ISBN 978-80-7290-727-4.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002660238&local_base=NKC