Porozumění čtenému. II., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu

Autor/ka
Rok vzniku:
2014
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Monografie a sborník
Obálka - Obrázky

Obsah

Online dostupnost
Částečná dostupnost
Podrobnosti o dokumentu

Publikace shrnující výzkum čtenářské gramotnosti, se zaměřením na děti s různými poruchami, např. s dyslexií, vývojovou dysfázií, autismem či Aspergerovým syndromem.

SOTÁKOVÁ, Hana et al. Porozumění čtenému. II., Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu. 1. vyd. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 158 s. ISBN 978-80-7290-727-4.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002660238&local_base=NKC