Podvádění a klamání ve škole : otázka stanovení hranic?

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Charakteristika dvou typů nevhodného chování žáků, podvádění (napovídání, opisování...) a klamání (falšování podpisů rodičů, předstírání nemoci...). Článek nabízí opatření, kterými můžou učitelé žákovské podvádění a klamání částečně nebo zcela omezit. Někdy stačí dodržovat základní zásady ostražitosti: posadit žáky, pokud to jde, dál od sebe, mít pod dohledem jejich mobily, nepoužívat často roky stejné testy, písemky nebo příklady, dát najevo, že na škole se podvádění netoleruje atd.

Vrbová, Jana. Podvádění a klamání ve škole: otázka stanovení hranic?. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2013, 138(2), s. 11-14. ISSN 0323-0449.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001492967&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 138, č. 2 (prosinec 2013) (2013/2014)