- Domů
- Odborná knihovna
- Podvádění a klamání ve škole : otázka stanovení hranic?
Podvádění a klamání ve škole : otázka stanovení hranic?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2013
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Charakteristika dvou typů nevhodného chování žáků, podvádění (napovídání, opisování...) a klamání (falšování podpisů rodičů, předstírání nemoci...). Článek nabízí opatření, kterými můžou učitelé žákovské podvádění a klamání částečně nebo zcela omezit. Někdy stačí dodržovat základní zásady ostražitosti: posadit žáky, pokud to jde, dál od sebe, mít pod dohledem jejich mobily, nepoužívat často roky stejné testy, písemky nebo příklady, dát najevo, že na škole se podvádění netoleruje atd.
Vrbová, Jana. Podvádění a klamání ve škole: otázka stanovení hranic?. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2013, 138(2), s. 11-14. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001492967&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 138, č. 2 (prosinec 2013) (2013/2014)