- Domů
- Odborná knihovna
- Po dobrém nebo po zlém? : k otázkám hodnocení chování žáků základních škol
Po dobrém nebo po zlém? : k otázkám hodnocení chování žáků základních škol
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Rozbor výsledků výzkumu, který sledoval vzdělávací dráhu sociálně znevýhodněných žáků základních škol. V rámci výzkumu byla položena i otázka, zda ve školách převládá při hodnocení spíše pochvala nebo trest. Výzkum ukázal, že při hodnocení chování žáků (a to nejen ze sociálně znevýhodněného prostředí) volí učitelé častěji cestu po zlém.
Presová, Jana. Po dobrém nebo po zlém?: k otázkám hodnocení chování žáků základních škol. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2012, 137(2), s. 21-25. ISSN 0323-0449. Dostupné také z: http://www.ped.muni.cz/komensky/index.php/archiv.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001446282&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 137, č. 2 (2012/2013)