Po dobrém nebo po zlém? : k otázkám hodnocení chování žáků základních škol

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Rozbor výsledků výzkumu, který sledoval vzdělávací dráhu sociálně znevýhodněných žáků základních škol. V rámci výzkumu byla položena i otázka, zda ve školách převládá při hodnocení spíše pochvala nebo trest. Výzkum ukázal, že při hodnocení chování žáků (a to nejen ze sociálně znevýhodněného prostředí) volí učitelé častěji cestu po zlém.

Presová, Jana. Po dobrém nebo po zlém?: k otázkám hodnocení chování žáků základních škol. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2012, 137(2), s. 21-25. ISSN 0323-0449. Dostupné také z: http://www.ped.muni.cz/komensky/index.php/archiv.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001446282&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 137, č. 2 (2012/2013)