- Domů
- Odborná knihovna
- O hodnocení práce žáků z pohledu waldorfské pedagogiky
O hodnocení práce žáků z pohledu waldorfské pedagogiky
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Využití postupů alternativních pedagogických směrů pro hodnocení různých složek žákovy práce. Hodnocení ve waldorfské pedagogice. Cíl waldorfské pedagogiky. Rozdíly v přístupu k hodnocení mezi waldorfskou a tradiční pedagogikou. Výkony a projevy žáka, na které se zaměřují. Otázka srovnávání výkonů jednotlivých žáků. Podoba vysvědčení. Popisy práce a výkonů žáka. Spolupráce s rodiči - třídní schůzky ve waldorfské škole. Pravidelné pedagogické konference na waldorfských školách (1x týdně) - program, úkoly, výběr žáků, o kterých se jedná.
Šimková, Ivana. O hodnocení práce žáků z pohledu waldorfské pedagogiky. Moderní vyučování, 2006, 12(4), s. 3-4.
- Související obsah
-
K problematice waldorfské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001033630&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Moderní vyučování, Roč. 12, č. 4 (2006)