Nástup dítěte do školy jako významný vývojový mezník

Autor/ka
Rok vzniku:
2016
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Text se věnuje přechodu předškolního dítěte do školy. Poskytuje základní informace o charakteristikách psychického vývoje předškolního a školního období. Popisuje adaptaci dítěte na školu a jeho případné adaptační obtíže. Pozornost věnuje strachu dítěte před nástupem do školy a v prvním období školní docházky. Naznačuje možnosti přípravy dítěte na školní docházku z hlediska jeho dlouhodobé i krátkodobější přípravy. Poskytuje podněty k zamyšlení pro učitele i rodiče, jak proces nástupu dítěte do školy co nejvíce usnadnit a harmonizovat

Šulová, Lenka. Nástup dítěte do školy jako významný vývojový mezník. Psychologie pro praxi. 2016, roč. 51, č. 3-4, s. 71-84. ISSN: 1803-8670 (tištěná verze). ISSN: 2336-6486 (online).

Zdroj dat
https://www.cupress.cuni.cz/ink2_stat/dload.jsp?prezMat=95006
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Psychologie pro praxi, roč. 51, č. 3-4 (2016)