- Domů
- Odborná knihovna
- Narušená komunikační schopnost a čtenářská gramotnost
Narušená komunikační schopnost a čtenářská gramotnost
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Narušená komunikační schopnost u dětí je významným rizikovým faktorem pro ovládnutí čtené a psané formy. Autorka předkládá teoretická východiska aktuální logopedické diagnostiky a možnosti logopedické diagnostiky v prevenci obtíží při nabývání čtenářské gramotnosti. Výsledky logopedické diagnostiky u dětí v období školní zralosti. Mapování četnosti narušené komunikační schopnosti (NKS) u žáků nastupujících do 1. tříd v regionu jednoho města se 6 základními školami. Zastoupení jednotlivých diagnóz - opožděný vývoj řeči, dyslalie gravis, vývojová dysfázie, dyslalie levis, porucha jazykového citu.
Tomická, Václava. Narušená komunikační schopnost a čtenářská gramotnost. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2012, 62(1-2), s. 178-189. ISSN 0031-3815.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001408797&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 62, č. 1-2 (2012)