Nadaní žáci jsou pro mě výzvou i inspirací : mnohému mě sami naučili

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Zkušenosti učitelky matematiky a fyziky na gymnáziu s prací s nadanými žáky. Použití aktivizujících, projektových nebo diskusních metod, zapojování žáků do soutěží. Důležitost fungování zpětné vazby a motivování žáků.

Martincová, Daniela. Nadaní žáci jsou pro mě výzvou i inspirací: mnohému mě sami naučili. Týdeník školství, 2013, 21(39), s. 5. ISSN 1210-8316.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001482764&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Týdeník školství, Roč. 21, č. 39 (2013)