- Domů
- Odborná knihovna
- Nabývání rovin cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Nabývání rovin cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Článek se zaměřuje na problematiku osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (SPU). Tyto poruchy často ovlivňují fonologickou, syntaktickou i sémantickou rovinu CJ. Cílem výzkumu bylo popsat osvojování jednotlivých rovin CJ u žáků s SPU a v porovnání se srovnávací skupinou postihnout hlavní obtíže těchto žáků. Na základě zjištěných údajů autorky poukazují na potřebu přehodnocení některých současných způsobů práce se žáky s SPU v hodinách CJ a nastiňují nové možnosti intervence.
Špačková, Klára. Nabývání rovin cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2012, 62(1-2), s. 190-204. ISSN 0031-3815.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001408796&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 62, č. 1-2 (2012)