- Domů
- Odborná knihovna
- Lze měřit inkluzi ve škole?
Lze měřit inkluzi ve škole?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2012
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ano
- Podrobnosti o dokumentu
-
Princip inkluze spočívá primárně v tom, že by běžné základní školy měly vzdělávat všechny děti bez ohledu na jejich postižení. Protože téma inkluze se v současné době stává stále aktuálnější, vyvstává požadavek na možnost míru inkluze určitým způsobem měřit. V článku se autorka pokouší ukázat, jak takový "měřící" nástroj vzniká, čím je inspirován a co předchází jeho uplatnění v praxi.
Tannenbergerová, Monika. Lze měřit inkluzi ve škole?. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2012, 137(2), s. 26-30. ISSN 0323-0449. Dostupné také z: http://www.ped.muni.cz/komensky/index.php/archiv.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001446266&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 137, č. 2 (2012/2013)