Lze měřit inkluzi ve škole?

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Princip inkluze spočívá primárně v tom, že by běžné základní školy měly vzdělávat všechny děti bez ohledu na jejich postižení. Protože téma inkluze se v současné době stává stále aktuálnější, vyvstává požadavek na možnost míru inkluze určitým způsobem měřit. V článku se autorka pokouší ukázat, jak takový "měřící" nástroj vzniká, čím je inspirován a co předchází jeho uplatnění v praxi.

Tannenbergerová, Monika. Lze měřit inkluzi ve škole?. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2012, 137(2), s. 26-30. ISSN 0323-0449. Dostupné také z: http://www.ped.muni.cz/komensky/index.php/archiv.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001446266&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 137, č. 2 (2012/2013)