- Domů
- Odborná knihovna
- Komparace vybraných indikátorů inkluzívního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole
Komparace vybraných indikátorů inkluzívního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2011
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Srovnání výsledků výzkumu realizovaného od roku 2007 Pedagogickou fakultou MU v Brně, jehož cílem bylo zjistit faktory ovlivňující vzdělávací proces u tělesně postižených žáků integrovaných v běžných mateřských a základních školách. Jde o charakteristiku speciálních podpůrných opatření integrativní a inkluzívní školy a o nalézání propojení mezi speciálními potřebami žáka a podpůrnými možnostmi mateřské a základní školy.
Opatřilová, Dagmar. Komparace vybraných indikátorů inkluzívního vzdělávání dětí a žáků s tělesným postižením v běžné mateřské a základní škole. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2011, 135(3), s. 11-22. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001344176&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 135, č. 3 (leden 2010-2011)