- Domů
- Odborná knihovna
- Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales)
Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales)
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2010
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Se změnami v české společnosti se prohlubuje snaha po integraci a inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. Speciální vzdělávací podporu vyžaduje zhruba 5-10 % žáků z příslušného populačního ročníku. Srovnání přístupů k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu v České republice, Německu a ve Walesu.
Vítková, Marie. Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales). Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2009, 134(5), s. 24-30. ISSN 0323-0449.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001315680&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 134, č. 5 (2009-2010)