Kolik je vlastně dětí s vývojovou poruchou učení?

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Inspekční zpráva o integraci dětí s vývojovými poruchami učení (VPU) upozorňuje na nerovnovážný počet integrovaných žáků s VPU, které školy vykazují (v některé ZŠ je to každé sedmé, jinde zase každé dvousté dítě). UN zjišťovaly příčinu tohoto stavu v základních školách a pedagogicko-psychologických poradnách ve třech krajích, kde rozdíly s integrací žáků s VPU dosahují až extrémních hodnot.

ŠMÍDOVÁ, Zuzana, TEJCHMANOVÁ, Stanislava a HÖNIGOVÁ, Sylva. Kolik je vlastně dětí s vývojovou poruchou učení?. Učitelské noviny, 2006, 109(20), s. 12-14.ISSN 0139-5718.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001008179&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny, Roč. 109, č. 20 (2006)