- Domů
- Odborná knihovna
- Kolik je vlastně dětí s vývojovou poruchou učení?
Kolik je vlastně dětí s vývojovou poruchou učení?
- Autor/ka
- Rok vzniku:
-
2006
- Jazyk dokumentu
-
Čeština
- Druh dokumentu:
-
Článek v periodikách
- Online dostupnost
-
Ne
- Podrobnosti o dokumentu
-
Inspekční zpráva o integraci dětí s vývojovými poruchami učení (VPU) upozorňuje na nerovnovážný počet integrovaných žáků s VPU, které školy vykazují (v některé ZŠ je to každé sedmé, jinde zase každé dvousté dítě). UN zjišťovaly příčinu tohoto stavu v základních školách a pedagogicko-psychologických poradnách ve třech krajích, kde rozdíly s integrací žáků s VPU dosahují až extrémních hodnot.
ŠMÍDOVÁ, Zuzana, TEJCHMANOVÁ, Stanislava a HÖNIGOVÁ, Sylva. Kolik je vlastně dětí s vývojovou poruchou učení?. Učitelské noviny, 2006, 109(20), s. 12-14.ISSN 0139-5718.
- Zdroj dat
-
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001008179&local_base=ANL
- Zdrojové periodikum / Zdrojový web
-
Učitelské noviny, Roč. 109, č. 20 (2006)