Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu

Autor/ka
Rok vzniku:
2008
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Výsledky obsahové analýzy školních kurikulí v rámci řešení výzkumného projektu "Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro ZV". Zjišťovalo se (na vzorku deseti škol), jak mají vybrané školy ve svém školním vzdělávacím programu rozpracovanou integraci mimořádně nadaných žáků. Zabezpečení výuky těchto žáků v kurikulární oblasti se totiž dříve nevěnovala zvláštní pozornost.

Kratochvílová, Jana, Fialová, Hana a Havel, Jiří. Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu. Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2007, 132(3), s. 5-8. ISSN 0323-0449.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001159532&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 132, č. 3 (2007-2008)